Розділ 1: ТЕОРІЯ І ТЕХНОЛОГІЯ МОНТАЖУ
● Що являє собою сучасний монтаж
● Лінійний та нелінійний монтаж
● Технологія виробництва кіно- та теле-продукту
● Крупності кадру. Композиція
● Теорія монтажу. Головні принципи
Розділ 2: ОГЛЯД ІНТЕРФЕЙСУ DAVINCI RESOLVE
● Інсталяція програми та реєстрація у хмарі
● Менеджер проєктів і робота у хмарі
● Кімната Media
● Кімната Cut
● Кімната Edit
● Кімната Fusion
● Кімната Color
● Кімната Fairlight
● Кімната Deliver
● Загальні налаштування Davinci Resolve
Розділ 3: ПОЧАТОК РОБОТИ. ІМПОРТ І ОРГАНІЗАЦІЯ МАТЕРІАЛУ
● Налаштування проекту. Роздільність
● Налаштування проекту. Форма пікселю
● Налаштування проекту. Частота кадрів та полярність
● Налаштування проекту. Полярність
● Імпорт матеріалу та робота з папками
● Маркування кліпів. Маркери, прапорці та колір
● Keyword-колекції
● Смарт-папки
● Пошук людей в матеріалі і сортування звуку
● Створення бекапів за допомогою Clone tool
ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ: Налаштування проекту та організація матеріалу
Розділ 4: МОНТАЖ У КІМНАТІ CUT
● Прийоми перегляду
● Розмітка матеріалу
● Створення таймлінії
● Початок монтажу
● Інструменти монтажу
● Режими таймлінї
● Робота з аудіо
● Робота зі швидкістю
● Атрибути відео
● Спеціальні інструменти
● Відеопереходи
● Ефекти та генератори
● Робота з текстом
● Багатокамерний монтаж
● Додаткові режими
● Експорт
ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ: Монтаж рекламного відео
Розділ 5: МОНТАЖ У КІМНАТІ EDIT
● Початок роботи в кімнаті Edit
● Імпорт матеріалу на таймлінію
● Додаткові способи імпорту
● Техніка трьох-точкового монтажу
● Інструменти монтажу. Трімінг та Слайдінг
● Робота зі сполученими кліпами та Take Selector
● Режими таймлінії та роботи з кліпами
● Анотації та Індекс таймлінії
● Розширені опції по роботі з таймлініями. Вкладені таймлінії
● Проксі-режим та рендерінг
ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ: Кліповий монтаж візитки автомобілю
Розділ 6: СУЧАСНІ ПРИЙОМИ МОНТАЖУ
● Ефект Кулєшова
● Перехрестний монтаж
● Паралельний монтаж
● Поєднувальний монтаж
● Внутрішньокадровий монтаж
● Психологічний монтаж
● L-J Cut
● Jump Cut
● Липка увага
● Поліекран
● Перебивка
ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ: Розбір фильму на прийоми монтажу
Розділ 7: АТРИБУТИ ВІДЕО ТА АНІМАЦІЯ
● Зміна швидкості кліпу
● Додаткові опції Ретаймінгу
● Меню ретаймінгу та алгоритми
● Трансформація відео у вікні прев'ю
● Інспектор. Атрибути Transform
● Інспектор. Crop та Dynamic Zoom
● Інспектор. Режими накладання
● Інспектор. Стабілізація відео
● Інспектор. Інші інструменти обробки відео
● Основи анімації
● Анімація у вікні прев'ю
● Редагування ключових кадрів
● Створення поліекрану
ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ: Створення анімованої композциії (поліекрану)
Розділ 8: РОБОТА ЗІ ЗВУКОМ
● Логіка роботи зі звуком на таймлінії
● Моніторинг рівня звуку
● Редагування рівня звуку
● Бібліотека звуків
● Панарамування звуку
● Інструменти обробки голосу
● Частотна корекція звуку. Еквалайзер
● Звукові ефекти
● Робота зі звуком в кімнаті Fairlight
● Запис звуку
ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ: Монтаж історії під закадровий текст
Розділ 9: ОСНОВИ ДРАМАТУРГІЇ
● Триактна структура розвитку історії
● Протоганіст та антагоніст
● Методи утримання уваги глядача
● Роль звуку і музики в монтажі
Розділ 10: ТЕКСТ І ГРАФІКА
● Бібліотека текстових шаблонів. Види титрів
● Основи роботи з текстом. Головні налаштування
● Додаткові налаштування тексту
● Текстові шаблони та Text+
● Робота зі складними текстовими шаблонами
● Додавання сторонніх текстових шаблонів
● Створення та редагування субтитрів
● Транскрибація тексту
● Генератори
● Робота з графічними кліпами
ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ: Створення креативного текстового шаблону
Розділ 11: ЕФЕКТИ ТА ПЕРЕХОДИ
● Застосування та налшутвання ефектів
● Робота з фільтрами Open FX
● Кеїнг. Видалення зеленого фону
● Клінап та видалення об'єктів
● Warper та інші фільтри
● Основи роботи з переходами
● Налаштування переходу
● Бібліотека переходів
● Складні переходи Fusion
● Встановлення сторонніх переходів
ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ: Монтаж відео за сценарієм
Розділ 12: СТИЛІ МОНТАЖУ
● Ігрове кіно
● Документальне кіно
● Реаліті шоу
● Кліповий монтаж
● Реклама
● Тизери та трейлери
● Монтаж для інтернету
Розділ 13: ОСНОВИ КОЛЬОРОКОРЕКЦІЇ
● Концепція кольорокорекції в кімнаті Color
● Первинна обробка зображення за допомогою LUT
● Оцінка Експозиції та Балансу білого
● Оцінка рівня насиченості
● Другорядні інструменти оцінки зображення
● Корекція за допомогою Кругів кольру
● Первинний баланс за допомогою Кривих
● Застосування масок
● Застосування Ефектів
● Застосування LUT
ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ: Базова корекція матеріалу
Розділ 14: ЕКСПОРТ ТА КОНВЕРТАЦІЯ
● Базовий експорт матеріалу
● Експорт для вебу
● Інші види експорту
● Прорахунок Proxy-копій
P.S. Усі практичні завдання, що студент не встигне виконати під час навчання можна буде завершити і після закінчення курсу!
________________
Методика навчання і програма курсу є власністю компанії Movieschool і захищена законом України про авторське право та інтелектуальну власність. Порушення правил використання тягне за собою кримінальну відповідальність передбачену законом України.