ПРОГРАМА КУРСУ
Розділ 1. ТЕХНОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ КОЛЬОРУ
• Задачі кольорокорекції
• Робоче місце колориста
• Технологія кольорокорекції
• Теорія кольору
• Логарифмічні та лінійні простори кольору
• Технологія роботи з RAW, Log і LUT's
• Місце Davinci Resolve у ланцюгу Post-Production

Розділ 2. ІНТЕРФЕЙС ТА НАЛАШТУВАННЯ ПРОГРАМИ
• Налаштування користувацького профілю Davinci
• Робота з менеджером проектів (створення, імпорт, адміністрування)
• Знайомство з кімнатами Davicni
• Налаштування програми та налаштування проекту
• Імпорт та організація матеріалу у Media Pool

Розділ 3. ПОЧАТОК РОБОТИ В КІМНАТІ COLOR
• Огляд інструментів моніторингу даних кольору
• Моніторинг яскравості та контрасту за допомогою Waveform Luma
• Оцінка балансу білого за допомогою RGB Balance і Overlay
• Моніторинг рівня насиченості за допомогою Vectorscope
• Робота з Histogram та простором кольору CIE
--Практичне завдання з аналізу матеріалу--

Розділ 4. ПЕРВИННА КОЛЬОРОКОРЕКЦІЯ (ЧАСТИНА 1)
• Робота з яскравістю та контрастом
• Основи роботы з гамою кольору
• Поканальна корекція відтінку
• Логіка роботи з Primaries Wheels
--Практичне завдання: Базова корекція матеріалу--

Розділ 5. ПЕРВИННА КОЛЬОРОКОРЕКЦІЯ (ЧАСТИНА 2)
• Робота з Primaries Bars
• Керування головними атрибутами кольору (Saturation, HUE)
• Логіка роботы з колами Log
• Робота з температурою кольору
• Робота в середі HDR (новинка Davinci Resolve 17)
--Практичне завдання: Базова корекція матеріалу--

Розділ 6. ПРАКТИЧНА РОБОТА
• Кольорокорекція матеріалу за допомогою інструментів первинної корекції

Розділ 7. ДОПОМІЖНІ ІНСТРУМЕНТИ ПЕРВИННОЇ КОЛЬОРОКОРЕКЦІЇ
• Поканальна корекція за допомогою інструменту RGB Mixer
• Корекція чорно-білого зображення
• Робота з інструментом Camera RAW
• Застосування Color Checker
• Статичне та динамічне шумоподавлення

Розділ 8. ВТОРИННА КОЛЬОРОКОРЕКЦІЯ (ЧАСТИНА 1)
• Логіка роботи з кривими (Curves)
• Робота з кривими відтінку, насиченості та яскравості
• Корекція кольору за допомогою Color Warpper (новинка Davinci Resolve 17)
• Робота з насиченістю в області тіней та білого
• HSL-кеїнг та робота із растровими масками (HSL, RGB, Luma-кваліфікатор)
• Робота з пресетами для HSL-кваліфікатору
--Практичне завдання: Вторинна корекція матеріалу--

Розділ 9. ВТОРИННА КОЛЬОРОКОРЕКЦІЯ (ЧАСТИНА 2)
• Робота з векторними масками (Power window)
• Комбінування векторних та растрових масок
• Режими взаємодії масок за допомогою інструменту Key
• Точковий, хмарний та планарний трекінг
• Ротоскопінг за допомогою інструменту Magic Mask (новинка Davinci Resolve 17)
--Практичне завдання: Вторинна корекція матеріалу--

Розділ 10. ПРАКТИЧНА РОБОТА
• Первинна та вторинна кольорокорекція матеріалу

Розділ 11. НОДИ (ЧАСТИНА 1)
• Огляд нодової структури
• Організація корекцій у нодовому дереві
• Застосування паралельних нодів (Parallel Nodes)
• Застосування шарових нодів (Layer Nodes)
• Використання Spliter-Combiner-ноду для поканальної корекції
• Застосування Outside-ноду
• Комбінування масок за допомогою Key Mixer-ноду

Розділ 12. НОДИ (ЧАСТИНА 2)
• Застосування зовнішніх масок до ноду (External Matte)
• Кеїнг та робота з 3D-кваліфікатором
• Логіка роботи з LUT's
• Простори кольору у нодовій структурі
• Поканальна корекція в середені ноду
--Практичне завдання: Корекція матеріалу з зовнішніми масками--

Розділ 13. ПРАКТИЧНА РОБОТА
• Комплексна кольорокорекція матеріалу

Розділ 14. СПЕЦІАЛЬНІ ІНСТРУМЕНТИ
• Блюрінг та зміна глибини різкозті кліпу
• Зміна геометрії кліпу
• Автоматизація корекцій за допомогою ключових кадрів
• Робота з інструментом Scene Cut Detection
--Практичне завдання: Корекція трейлеру--

Розділ 15. ГРЕЙД-МЕНЕДЖМЕНТ
• Організація роботи з корекціями у галереї
• Застосування множинних грейдів
• Використання Memories
• Застосування луків (looks)
• Робота з локальними та віддаленими версіями (local/remote versions)
• Групова корекція кліпів
• Робота з бібліотекою OpenFX

Розділ 16. КОНФОРМІНГ ТА ОПТИМІЗАЦІЯ
• Робота у середі Round-Trip
• Особливості роботи з XML, AAF и EDL-файлами
• Прорахунок Proxy-копій
• Робота з інструментом Data Burn In
• Робота у середі Conform
• Оптимізація роботи програми (Рендерінг, Оптимізовані файли, Proxy Mode)
--Практичне завдання: Прорахунок Proxy-файлів та релінк--

Розділ 17. СПЕЦІАЛЬНІ ТА ЖАНРОВІ КОРЕКЦІЇ
• Робота з відтінком шкіри
• Керування точкою уваги
• Створення жанрового луку
• Художня кольорокорекція
--Практичне завдання: Створення жанрового луку на основі фільму--

Розділ 18. ЕКСПОРТ ПРОЕКТУ ТА КОНВЕРТАЦІЯ У КІМНАТІ DELIVER
• Фіналізація та експорт проекту
• Рендерінг декількох проектів
• Експорт форматів EDL, XML, AAF
--Практичне завдання: Кольорокорекція тізеру--



Made on
Tilda